I Will Follow You...

Friday, July 9, 2010

Stress kerja T_T

Entri kali ini jatuh kepada......STRESS!!!

Saya memang sangat stress bulan ini..huh, camne la nak buat stok camni kalau asyik stress, takde masa (masa ada, tp tak tau pi mana) dan semua yang sewaktu dengannya...
Pagi-pagi tadi leh nangih sambil pam kat surau...pastu tak tau nak release kat sapa, so Mr Hubby la jadi mangsa...yelah, Mr Hubby kenal orang yang buat aku stress nih, senang sikit nak cite...


Audit oh Audit...
tik tok tik tok...tinggal lagi baper ari je lagi...huarghhhhhh

Camne ni, apa nak wat nih? Keja tak siap lagi. Kerja orang je yang aku dok buat, kerja sendiri??? 
Oh tidak!!!

Err...entri kali ini hanyalah luahan hati saya yang sedang stress je yer, kalau tak suka baca, sila skip... 

"Tuan, tolongla...bagila saya ruang bernafas untuk selesaikan kerja saya yang tak siap-siap tu. Saya bukan berkira sangat pasal kerja, saya boleh tolong kaver kerja orang lain gak...tapi ni saat-saat kritikal ni tuan...(dengan harapan suara hati ini akan didengari melalui deria keenam)"

Berkira sangat ke saya?
Pendapat saya sendiri...NO!
Tapi biarla kena pada masanye. Kalau semua meeting nak saya attend, kerat je la badan saya nih. Satu kat KL, satu kat Puchong, satu kat Ampang, satu kat Batu Dua!
(Tapi bowling sok...layaaaaaannn)
Urgh...entri kali ni memang tak de kualiti langsung!
Tak mau la tulih dah :(

2 comments:

aza ni said...

mana you dapat idiom tu?
sah stress, sampai keremuk...ha ha ha

sama opis ggn zam, kena saling bantu membantu, dia baru je kebah...

he hehe

Linda said...

Salam azani,
Hehe, google Image STRES, tula hasilnya.

Kala entri ni ditulis, belum kenal nizam lagi. Lom sempat seopis. Huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...