I Will Follow You...

Sunday, July 11, 2010

Karnival Sukan MSCSB & MdcKL

Despite of stress yyang aku alami semenjak 2 menjak ni, plus with the one yang "hempap" my head so badly this morning, I managed to join the company's event...

TEAM C - RUMAH MERAH
Sukimi + Hamidon + Syafawati + Me
*Rumah Merah kalah, dapat last...tapi takpe..janji menang sorak pun jadilah!

Best ke? Yup...Enough said, bolehla untuk meregangkan otot-otot dan melepaskan tekanan dalam pala otak nih...
(Seriously, I could not bare anymore pressure!!!)

Pic above was taken before the 2nd frame started. Frame di mana team C-merah menunjukkan belang dengan STRIKE and SPARE manjang selepas kalah teruk dalam 1st frame. (Ala, yang 1st frame tu saja je tak nak tunjuk skill, baru warm up tu)...




Dan juga gambar-gambar candid yang diambil sepanjang karnival berlangsung...(Gambar-gambar memalukan telah ditapis oleh Lembaga Penanpis Gambar..huhu)

Sebab kitorang group yang paling awal habis dan sangap tak tau nak buat apa, so the next activities is...playing pool...
Tapi aku tak puas hati sebab bola colour lebih 2 bijik dari bola stripe...sebab tu la asyik kalah je walaupun banyak kali hit.!!! Bro Shaha sampai panjat meja pool nak cue..kuangkuangkuang...

KEPUTUSAN AKHIR
Johan - Biru
Naib Johan - Kuning
Ketiga - Orange
Keempat a.k.a. Last - Merah :(

Overall, hari ni cukup buat aku legakan stress dalam kepala, walaupun lepas tu aku start melayan perasaan balik...

At least something rather than nothing kan?




   

4 comments:

aza ni said...

salam bkd.
abang nijam tak de lagi kan masa ni.?

Linda said...

Err...
Time ni abg nijam kat kompeni lain. Beberapa bulan lepas tu baru saya join kompeni abg nijam...
Hikhikhik

aza ni said...

ok
sebenarnya bkd pun enggineering sifu cam nizam?

Linda said...

Saya belum tahap sifu...hehe
Blajo dulu mmg bab engineering, keje je tak menjurus langsung dgn apa yg dipelajari :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...