I Will Follow You...

Wednesday, February 16, 2011

My Lil Muhammad : Almost 1 yr old

Pejam celik pejam celik macam tak percaya lagi beberapa hari My Lil Muhammad dah nak mencecah umur setahun.

 Rasa macam baru je keluar dari hospital.
Rasa macam baru je tengok dia belajar meniarap.
Rasa macam baru je tengok dia mula merangkak.

Semalam, Maulidur Rasul...
Petang tu aku tak ada plan nak ke mana-mana pun. Memandangkan cuaca pun sangat baik dan tak berapa panas, aku terus suggest kat En Suami untuk bawak Muhammad ke Town Park Pandan Indah. Sebelum ni asyik pergi Taman Metropolitan Kepong je. Itupun dia duduk dalam stroller je.

This time, aku saja lepaskan dia kat atas rumput. bagi dia berani sikit untuk bertatih-tatih. For the first time jugak la aku bagi dia naik slide, buai dan jongkang jongket.

Tetiba rasa macam sayu pulak sebab rasa rindu nak gomol dia waktu kecik-kecik. As time goes by, aku harap dia akan jadi seorang insan yang berjaya dunia dan akhirat, dan sentiasa mendoakan kedua ibu bapanya. InsyaAllah...

3 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

alhamdllilah cepatnya muhammad membesar:):) happy 1st birthday muhamad....muahhh muahhhhh:)

Anonymous said...

WAH...AYAH MUHAMMAD PUN DH BEJANGGUT...BLN 3 NI AMMAR DAH DOK KL...LEH JMP MUHAMMAD....KAK LINDA,APER CER DAGING DENDENG SAYA TU??

Linda said...

Mama mieja: terima kasih...mudah-mudahan jadi anak yang soleh. Same goes to ali iqbal, balqish n allysha :)

Dik a: awat anonymous??? Hehe... Akak gi sana ujung bulan ni. Mak mertua jjiha kena stroke, yang buat nasi dagang tu... Kalau akak tak sempat pos, ko copy je la resipi dari blog akak ni eh.. Hehe. Dik a dpt transfer cni ke? Nti singgah umah taw!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...