I Will Follow You...

Wednesday, April 27, 2011

Pangkor Day 1 : Shah Alam - Lumut - Pangkor

Perjalanan hari ini dari Shah Alam ke Lumut mengambil masa lebih kurang 3 jam lebih termasuk berhenti rehat 2 kali.

Setibanya di jeti, seperti biasa sesi ambil gambar non stop oleh jurugambar amatur. Dah lama aku tak ke pulau, termasuklah Pulau Pinang. Sekali sekala ambil angin laut dan pantai seronok juga. Tiba-tba rasa sebak, teringat Lil Muhammad kat rumah. First time rasanya duduk jauh dengan dia. Dan first time juga tidur malamku tanpa Lil Muhammad.

Ok, masa untuk menikmati pemandangan di atas feri sambil memuji keindahan Yang Maha Esa...

Gambar rindu pada Little Muhammad

2 comments:

Nizam.Ariff said...

....dah... jgn pikirkan sangat.

Kat sana nanti kirim salam kat penyu dan ketam...


nanti, bawak balik minyak gamat. Belikan aku satu...

Jangan berendam lama-lama.

Jangan lupa sapu losyen UV yg SPF90.

Jangan lupa arah kiblat.

Linda said...

Uwaaaaaaaaa

Kat ketam dah sampaikan, ni nak cari penyu pulak. Kat merak ngan monyet kat balkoni aku ni takmau?

InsyaAllah, kalau aku rajin merayap aku belilah something...

Tapi, apsal ko tak join????!!!??!?!?! Tak pueh ati nih!!!!

Err, sunblock lupa nak bawak, leh jadi alasan tak mau dok kat pantai tak?

Kiblat kat bilik aku ni betul-betul ngadap 'duyung'. Macamana yer???? Tingkap plak tu, bukan dinding...ekekek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...