I Will Follow You...

Wednesday, April 6, 2011

Warkah Terima Kasih Buat Rakan Blogger!

Salam,
Terima kasih kawan-kawan blogger sekalian atas keprihatinan anda. Saya sangat terharu atas kesudian anda meminjamkan bahu, telinga dan mata untuk saya.

Bagaimanapun, InsyaAllah saya masih ok, masih bertahan...
Bak kata Saleem Iklim, "walaupun pedih sanggup kutelan dan kurelakannya..."
Hihihi

Saya cuba melupakan tiap peristiwa pahit maung, derita lara...Mungkin saya terlalu dibuai perasaan, terlalu berat nak menanggung sendirian kala itu.

Dan mungkin pada satu tahap, saya terpaksa meluahkannya juga. Dan pada masa itu, saya sangat berharap agar rakan-rakan blogger tersayang masih ada di saat saya kecundang.

Tatkala ini, saya merenung masa silam saya. Mungkin tiap yang berlaku adalah balasan atas tiap kesalahan yang pernah saya lakukan. Saya redha. Mungkin dengan menerima apa jua yang terjadi dapat mematangkan saya dan mendekatkan saya kepadaNya.

Mudah-mudahan...InsyaAllah.

Terima kasih sekali lagi buat sahabat-sahabat blogger yang saya sayangi.

3 comments:

Nizam.Ariff said...

sama-sama....

secangkir madu merah said...

mudah-mudahan tidak ada apa yg serius berlaku pada awak ya linda... semoga tabah menghadapi apa jua rintangan... ketabahan buat awak tambah cekal dan kuat..yezzer..

ckLah @xiiinam said...

Semoga semua urusanmu dimudahkan Allah ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...