I Will Follow You...

Saturday, April 23, 2011

Keghoje weh...

Dapat sms dari bos, esok masuk kerja jap...

Hmm...okies...

Tetiba baru teringat, sok weekly maid aku datang!
Esok jugak aku ada appointment dengan kak nor urut tu!
Err...nak urut pun kena buat appointment 2 bulan awal...adeh...
Nak buat camne, terpaksa la aku postpone urut lagi 2 bulan.

Maka dengan itu, aku terus berpaling arah dari AF, terus buat laundry, gosok baju, kemas rumah, dan semua yang sewaktu dengannya. Aku dah tinggalkan job tu untuk Sulastri tapi since kena gi kerja, takkan nak tunggu lagi 2 minggu kot...

Omak, tulang den dah berkeriut keriat ni.

Sok nak cari thai massage lah!!!

6 comments:

tasekM said...

Ahad pun kerja...?
mak aiiii...




.

Nizam.Ariff said...

Pesal apa ko tak cakap... "laki I perlukan I di rumah "...

Adoiyaii....

Linda said...

TM,
Orang kanan..ehehe

Zam,
Ko berani nak ckp kat bos cenggitu? Hikhik
Aku angkut budak kecik ni g opis skalik. Bos jaga jap, aku gi jmp bos lain kat glass office ni ha.. :)

Nizam.Ariff said...

make sure dia faham message ko...

Nizam.Ariff said...

antara messagenya: jangan terlalu obses dan bangga dengan commitment datang keje hari ahad ni....

Linda said...

Huhu...banyak appointment aku tpaksa kensel ari nih... Sedey T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...