I Will Follow You...

Wednesday, December 29, 2010

Wah! Banyaknya cerita best hari ni!

On the way to office, aku call Dadik. Entah kenapa rasa rindu menjengah pulak. Maklumlah, kalau dulu selalu jumpa, bila masing-masing dah berkeluarga kurang sikit masa nak bersembang di kedai kopi sampai tak sedar jam dah pukul 5 pagi. :)

Finally, Dadik is an Aircraft Engineer! Bahagia sangat bila dapat tau sebab aku pun turut merasa penat lelahnya dalam mengejar impian dia. Zaman (kang tersedak plak si Zaman tu yer.. - hanya Dadik dan Abg Udin yang faham) dia belajar dulu, banyak sangat dugaannya. Alhamdulillah berkat usaha dan kesabaran Dadik, akhirnya tercapai jua segala yang diidamkan.






Next, aku dapat tau dari Dadik yang Abg Udin is expecting this 15th January! Macam tak caya je...Anyway, am so glad for both of them.







Tak lupa juga dengan kisah-kisah orang di sekeliling aku...yang dah lepas dari bankruptcy, yang dapat pergi Haji, yang dapat anak, yang dapat naik gaji, yang dapat kerja baru, yang dapat boyfriend dsb...

Aku? Alhamdulillah aku dah ada Lil Muhammad buat penghilang duka dan penyembuh luka...wah, macam terluka je aku nih? Taklah, aku bahagia, tapi aku lebih bahagia dengan kehadiran Muhammad. Masih terbayang-bayang senyumannya sebelum aku hantar ke nursery pagi tadi. Masih terbayang-bayang tangisannya bila aku berlalu meninggalkannya. Sob..Sob..Sob..

Aih, dah tertukar tajuk la plak nih. Anyway, tak sabar tunggu piala AFF suzuki second leg malam ni!!!

Malaysia Boleh!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...