I Will Follow You...

Wednesday, December 1, 2010

Appreciation dinner untuk aku?


Last Friday aku ada dinner kat Legend Hotel, organized by Abg Shaha. Only for close friend yang kat MSCSB je. Terharu sangat…jap, lap air mata sat. Sroootttt….hehe..


Dinner apa ye? Garu pala jap. Actually a week before aku dapat sms ni;

 Gambar kat sebelah ni GEN JAPANESE RESTAURANT, tapi end up kat DI-ATAS BRASSERIE


Salam. Bagi pihak QSD, saya ingin ucapkan jutaan terima kasih pada Pn Azlinda Ismail kerna membantu kami mencapai pengiktirafan ISO 9001:2008, kami telah mendapat sijil dari pihak SGS. Thanks again dear. Sincerely, Abg Shaha –> 11-Nov-2010 13:37:45 Shaha Khalid

Assalamualaikum Muhammed, Just to updateyou that we already received officialcertificate for ISO 9001:2008 from 26/10/2008 till 25/10/2013 –> 11-Nov-2010 13:29:35 Razak Misban

Aku ke? Well the credit should go to Abg Jeff yang really-really put his 200% effort on the Stage 1 audit. Aku just buat structure, and dia yang do almost all the job. Anyhow, semua ni takkan berjaya kalau bukan dengan bantuan semua (walaupun ada yang dok sibuk kutuk aku lepas tu kan…takpelah, aku redha dengan apa yang korang buat pun). That is the biggest challenge for me during my time there. But the biggest challenge as for now is to maintain the certification, which will be very tough for Abg Jeff. InsyaAllah, apa yang dapat aku bantu, akan aku bantu dari jauh.

Alhamdulillah, amanah yang dipertanggungjawabkan kat aku terlaksana sudah. Rasa ringan bahu ni walaupun aku patut dah rasa camtu since long before, time aku submit reply utk Minor NC. Tapi betul-betul aku lega lepas dah dapat sijil. Sebab akhirnya semua kata-kata nista oraang kat sana yang mempertikaikan keupayaan aku dah tertepis akhirnya. Syukur sangat-sangat…

Mudah-mudahan Abg Jeff dapat lalui semua ni dan lebih dihargai di masa akan datang. InsyaAllah.

*Abg Jeff, saya sentiasa doakan kejayaan Abg Jeff dan hanya Allah mampu membalas semua kebaikan dan pertolongan yang Abg Jeff hulurkan kepada saya selama ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...