I Will Follow You...

Friday, August 6, 2010

Suatu Pagi di MRR2_Part 3

I'm back dengan story mory of traffic @ MRR2.

Pagi ni punya topik ialah berkenaan penunggang motosikal. Aku dulu pernah juga jadi rider ni.
  • Pernah ulang alik KL-JB-KL naik motor EX5 aku yang sangat aku sayang. 
  • Pernah jatuh motor. 
  • Pernah join tengok lumba haram kat JB.
  • Pernah mencelah-celah di kesibukan kotaraya sambil ingat jalan tu dia yang punya.
  • Pernah buat willie kat traffic light (sebenarnya tak sengaja..haha)
Macam-macam lagi la yang aku pernah dengan motor ni.
Tapi aku kagum dengan penunggang motosikal kat KL ni (yelah, aku kan dah tak menunggang motor semenjak JFJ aku tu hilang...sob..sob..)
Kenapa aku kagum?
  • Terer giler mencelah sambil bawak laju-laju kat celah-celah jam yang melampau. (Aku pun mencelah gak, tp takde la laju giler camtuh, berdesup bunyinyeee)
  • Jenis bawak tak sayang nyawa.
  • Boleh willie celah-celah jam (gila!)
  • Dan macam-macam lagi...

Dahsyat ghupernyer...Entahla, aku suka mencelah-celah (nak kata terer la gak kan..wakakaka), tapi aku belum nak korbankan nyawa la...

Apa-apapun, hati-hati memandu. Ingatlah mereka yang anda sayang. Jangan biarkan mereka terima kepulangan anda dengan kain kapan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...