I Will Follow You...

Thursday, August 5, 2010

Apa Perasaan Anda Apabila Disahkan Menghidap Tumor Otak?

Sahabat baik aku, baru saja update status di wall FB mengatakan isteri tercinta disahkan menghidap tumor otak. Isterinya juga adalah seorang yang aku kenal dan agak baik dengan aku. Kawan aku baru kahwin dalam 2 tahun lepas, anak pun baru sorang, umur 1 tahun dan nama anak pun sama dengan anak aku.

Respon aku? Of course sangat terkejut...

Aku telefon En Suami, nak ajak dia pergi lawat kat Hospital Pantai Bangsar malam ini.

Mudah-mudahan masih boleh dirawat. Sebab mengikut kata kawan aku tadi, nak operate will be too risky. Now seeking for 2nd opinion. Aku doakan Byzah cepat sembuh, dan semoga dia tenang selalu. Amin.

Agak-agak korang, kalau korang dalam situasi macam tu, apa tindakan korang ye?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...