I Will Follow You...

Wednesday, August 24, 2011

Lil Muhammad kena kokak!


Dah la aku bengang bila tengok rambut dia dah kena kerat, tangan pulak berbirat-birat.

Sepatah pun idak kat aku nih.

Nak tanya aku dah malas, nanti jawapnya sama je.

Nanti kata aku bias, menangkan anak sendiri je, anak orang aku nak salahkan.

Ye, aku tau anak aku suka rebut mainan, cembeng...

Tapi kot ye pun, tengok-tengokla sikit budak yang lagi satu tu, yang memang sume orang tau suka gigit orang lain.

Ini baru satu tempat, ari tuh aku tengok sampai TIGA gigitan kat tangan Lil Muhammad.

Bukan sekali dua, rasanye ni dah kali keduploh dah ni.

Bukan senang nak cari BS wehhhh :(

6 comments:

aza ni said...

bk...
semoga Allah lindungi lil Muhammad serta mummynya serta papanya...

Anonymous said...

kak lindai..kesian muhammad.ammar kdg2 kene gigit mcm tu gak tp baru skali parut.slalu kakak nursery tu ngadu ammar yg gigit org sampai lebam2.BS tu kene tgok la.naper biar je muhammad kene gigit.kalu skali xper,,,ni dh byk kali.mcm mn pun akak kene ckp gak la kt bs tu.xkan selama -lamanye muhammmad nk kene gigit jer...sian die.kalu ank die kene gigit mcm tu aper die rase.

Linda said...

azani,
mudah-mudahan.
begitu juga anda sekeluarga.
selamat hari raya.

Linda said...

mazura,
dulu BS repot, sekarang dah tak repot.
akak yang kena tanya plak skang ni.
dia bgtau, budak tu suka gigit, budak lain pun kena gigit.
akak dah cakap elok2.
silap2 hb, dengan mak budak tu akak terus jumpa... :(
tapi tak seronok la kan, sebab jiran...

AMIIZAA@Mieja said...

ya amponnnn kesiannyaa....:(

Linda said...

hua...kak mieja...
rasa nak gigit balik budak tu pon ada...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...