I Will Follow You...

Thursday, August 25, 2011

Bos, saya nak mintak cuti...approve ye?


Saya: Bos, saya nak cuti ye, sempena raya yang mulia ini.

Bos: Bila?

Saya: sabtu ni hingga isnin yang lagi satu.

Bos: Lamanya! Tak boleh kurang sikit?

Saya: Ala bos, sekali sekala

Bos: Tengoklah dulu, sekali sekala tolong jengah opis tu. Bersawang nanti!

Saya: Kira ok la ni bos? terima kasih bos! sayaaaaaannngggg bos! mwah mwah mwah!

*ok, bos dah bagi kebenaran untuk saya tidak mengupdate cite dalam blog selama saya bercuti ini. kalau saya rajin, saya lawat la blog untuk sapu-sapu sawang eh.

Selamat Hari Raya Aidilfitri,
buat semua umat Islam di seluruh dunia,
buat blogger yang sering melawat
samada yang sering titipkan coretan atau semata-mata jadi silent reader.

Mohon maaf andai ada terkasar bahasa, tersilap kata, terhiris hati dek bahasa yang kurang enak.

Semoga kita berjumpa lagi, semoga selamat dalam perjalanan walau di mana anda berada.

Kalau nak jemput saya ke open house anda, sila email ke kedondongmasam@gmail.com ok.
(Rumah ai...ermm, tunggu lepas musim raya kalau ai larat nak buat keje sensorang...hehe)


3 comments:

aza ni said...

comment sebelum raya...make sure timbang malam raya...

Linda said...

itu tiap2 3 hari wajib timbang..ekekeke

NM02 said...

selamat hari raya, maaf zahir dan batin. take care sepanjang cuti raya nnt ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...