I Will Follow You...

Sunday, August 21, 2011

Bahan Baeeekkkkk

Tiba-tiba rasa nak berkunjung ke laman pengikut (TM dah lama buat dahhh).

Mood time ni agak sayu.

Jangan tanya kenapa sebab aku pun tak tahu.

Bila baca tentang menangis, entri adakala kita perlu menangis buat aku terpana kejap.

Terkenang kejap kisah-kisah lama...hikhik

Terus baca entri kami dah putus, bukan aku menyesal, saja terkenang...

Dan rasa sesal (ada sikit kot), sedih, melabun dan macam-macam perasaan lain terus lenyap.

Kiranya, kita kena redha dengan perjalanan hidup kita.

Walau susah, walau senang.

Kalau mudah, kita kongsikan...

Kalau payah, kita perbaiki lagi...

Sekadar renungan...

5 comments:

cheqna said...

cheqna plak mood sengal sket hari ni..
mood sengal???hehehe
jangan tanya camana sebab cheqna pun main bantai je mood sengal ni
nway selamat berpose =)

tasekM said...

aku hormon tgh turun naik nih.
baca apa pun rasa nk emo je nih...

heh.


.

Nizam.Ariff said...

eh.. samalah .. hormon tak stabil... nak peyed kut..

ckLah @xiiinam said...

Jangan sedih-sedih...nk raya ni...


(ckLah sejak diarahkan pindah sekolah untuk memberi laluan kepaa isteri somebody atas alasan bodoh 'keperluan perkhidmatan' hari tu, rasa nak merajuuuuuk je...huuhuu)

Linda said...

salam

cheqna,
terima kasih sbb folo i :)
jangan sengal-sengal lagi eh!


TM,
huahuahua...PMS neyh...
ke sebab terlebih shopping raya?


Aku,
ko pun piyed eh?


cikgu,
cikgu pun janganla merajuk-merajuk..
n3 cikgu sumer bunyi merajuk jer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...