I Will Follow You...

Tuesday, August 16, 2011

Aku digoda...dan ya, aku tergoda!

Dalam fb pun digoda
Dalam blog pun digoda
Sembang dalam telefon pun digoda

Akibatnya
aku benar-benar tergoda

Semalam jam teruk
Walaupun aku balik awal dari opis
Sampai rumah dekat pukul 7 juga

Hati dah tak tenang
Jiwa tak tenteram
Terbayang-bayang

Isk
Tak dapat aku bayangkan
Nikmat dan keseronokan itu
Uish...

Berbuka dengan jiwa yang kacau
Tak sabar dah rasanya

Lepas Maghrib, aku intai
Hmm...line clear
Lil Muhammad pun main sorang-sorang

Aku gomol semua sekali
tapi tak boleh lama-lama

Hah, dah panas!
Boleh aku masak cucur bawang ni!!!
Yay...

Enaknya makan cucur bawang :)

2 comments:

aza ni said...

cucur bawang dalam fb?

Linda said...

Aah...ramai noo yang update bbuka cucur bawang ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...