I Will Follow You...

Friday, March 25, 2011

Nak letupkan keta aku ke?

Tobat tak pegi dah BHP Seri Petaling.
Napa?
Ni kira ajal lom sampai la aku mampu menulis.

Adake patut? Minah pam atendan ni selamba je bukak penutup minyak tu sambil aku dok kuar duit, dok shoping jajan, dok bayar dan dia pulak nyadin aje cakap tepon betul-betul depan tangki minyak yang terbukak tu!

Hoi! A spark could blown you away tau!
Bila aku bebel, dia kata "saya dah biasa kak".

Err...takpela, aku takmo menambah statistik kematian eh.

8 comments:

Nizam.Ariff said...

aku nak..

kete mana satu nih?

Nizam.Ariff said...

ko tengok aku komen tu.. pukul 1.45am la...

secangkir madu merah said...

belom kena takpe ar kan? kok ia pun jgnlah kat kete kita kan?




1.45 am...hhhhmmm dah subuh dinihari tuh nizam...malam2 jumaat lambat tido? hehehe

tasekM said...

nyadin...? ha ha.

yu org perak yek...?



salam singgah.



.

Nizam.Ariff said...

smm,
aku jd kelawar seminggu dua nih...

Linda said...

Zam,
Keta biasa tu la... Kalau volvo tu aku x heran la.
Weh patutla tak masuk opis, tdo lambat!

SMM,
Betul sangat la tuh, buatla kat kete bos dia ke...
Ce terai test tengok boleh?

TasekM,
Teman orang kualer...
Ate mike orang mane pulok?

tasekM said...

teman org jam tinggi.
rayer datang romah.

he he.




.

Linda said...

Oh, orang jam tinggi. Elok benorle ramaiorang peghok kat sini yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...