I Will Follow You...

Tuesday, March 15, 2011

Is Facebook really closing down?

Benarkah seperti yang diwar-warkan seketika dulu?

15 mac akan jadi detik akhir bagi Facebook? Is Facebook really closing down today?

Aku menunggu...masih...

Takde pape pun?

Tanpa Facebook...
Gerhanakah malam-malamku?
Sunyikah hari-hariku?
Anti-sosialkah nanti aku?
Gilakah aku?

Errr... TIDAK bagi semua soalan di atas sebab Facebook aku tu pun dah agak bersawang dan makin kurang pengunjungnya...

Persoalannya...ada aku kesah ke?!?!

5 comments:

Nizam.Ariff said...

Weh.. anti-sosial is my middle name.. hahaha

aza ni said...

salam bkd

kalau dapat refund bagus tu?

Linda said...

NIZAM
pinjam sat nama ko leh? nanti aku banje roti butterscotch...

AZANI
kalau dapat...aku kayyeeeeee!!!!
weeeeeee.....

Nizam.Ariff said...

Baru perasan, kawan-kawan aku si Azani dan Cklah dah join ko ek...? Syabas...

Linda said...

syabas betey... :)

kira aku dah jadi blogger terulung ke belom nih?

keja belonggok, lagi mau ngadap blog..haip!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...