I Will Follow You...

Friday, June 24, 2011

GLC Open Day...apa aku dapat?

Hari ni sehingga Ahad ada GLC Open Day bertempat di Plenary Hall, KL Convention Centre.

Apa aku dapat?

First
Sakit kaki!!! sepanjang dalam tren aku rasa nak menangis sebab kaki terlalu sakit - lama sangat berdiri dan melecet-lecet sebab jarang pakai high heels!

Second
Penat...
Aku penat tawaf keliling hall untuk kutip goodies!!! 

Third
Beli vitamin pada harga diskaun 30% daripada harga biasa...

Fourth
Dapat RFID keychain sebab aku dah pre-register kat FB!!!

Fifth
gambo upload later la yer
Bergambar dengan Upin dan Ipin (best ke?)

Sixth
Curi-curi ambil gambar Aku dengan M. Kayveas

Seventh
Convert TouchnGo lama kepada PlusMiles

Last but not least
Networking, tak lupa jugak jumpa kawan2 lama

Dan yang paling penting...
Knowledge & experience
(tapi kalau diberi pilihan lagi sekali, aku tak nak la pergi dah...penat wooooo!!!)

for more info, sila lawati www.glcopenday.com

10 comments:

Nizam.Ariff said...

masak apa tu?

Linda said...

Uik, apa citer masak plak weh?

aza ni said...

bk


kita tergoda....tengok kelingking kaki tu......hi hi..
melecettu pedih...esp bila fah gelembung air....aduh...

Nizam.Ariff said...

err... masak-lah (masalah) kaki you... hehehe

tasekM said...

asal ko amik gambar pakcik tu belah belakang... amik la dr depan.

hehe.


.

Nizam.Ariff said...

Tasek, belah belakang ... mati la pakcik tu... kesian dia..

itu pakcik ke?

tasekM said...

aku,
hahaha... belah belakang tu dah nak gaya cencaru sumbat belah belakang pulak ek..?

pakcik laaaaaaa...
abis tu..?
baby..?

:p




.

Nizam.Ariff said...

tasek... main sumbat-sumbat belakang ni sensitif la...

jiwa aku masih baby cute maa....

Linda said...

Assalam...
Azani, sempat amik precaution sebelum dia pecah...
Taruk gamat dengan losyen, alhamdulillah tak pecah dan kecut sendiri...

Zam,
Sori tak paham "masak" ko tuh, berdiri lama sangat, oksigen tak sampai otak...

Linda said...

tM,
Aku terpaksa amik dari belakang, kalau depan nanti pakcik tu bantai aku plak!

Maka biorle jadi cencaru sumbat...

Zam,
Ye, memang PAKCIK dah pun... orang nampak muka je dulu, jiwa kendian.

Baby cute??????
Aiyoooooo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...