I Will Follow You...

Thursday, June 23, 2011

ASTRO naikkan Caj Perkhidmatan sebanyak RM20?

Kalau betul ASTRO naikkan Caj Perkhidmatan sebanyak itu, confirm aku immediately POTONG servis tersebut.

Bukan apa;
asyik-asyik ulang cerita sama
asyik-asyik keluar iklan, dah macam RTM ngan TV3 pulak rasanya
asyik-asyik tak ada siaran bila hujan

Bila tak ada siaran, bukan nak prorate kan harga.
Kalau hari-hari hujan, hari-hari tak ada siaran???
Sia-sia la aku bayar tiap-tiap bulan kan?

Kalau nak naik harga macam tu sekali, baik aku langgan UNIFI je!

Nak naik harga, naiklah.
Aku bersiap sedia nak terminate pun...

p/s: mungkin impak kenaikan harga ini tak terjejas kepada yang berpendapatan teramat tinggi. tapi manusia macam aku, tetap terasa...

1 comment:

secangkir madu merah said...

memang patut pun kita ramai2 boikot astro... tau nak untung dia je.. servis taknak pulak tingkatkan.. pantang bayar lambat, nak potong sesaje.. maklumlah kena penalty RM20 utk reconnection fee.. hampeh betol.

Kita potong je astro..tapi dek non kat rumah akak kalau takde astro gambar tv tak cantik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...