I Will Follow You...

Wednesday, June 15, 2011

Jangan Usik!


Hari tu aku buat "jamuan kecil-kecilan" untuk cik semut yang selalu berparti kat meja tu.
Setakat ini, racun semut jenama nilah yang aku guna semenjak tahun 2000, terbukti keberkesanannya!
Tapi sori, aku tak tahu jenamanya sebab aku tak reti baca chinese character.
Kalau nak cari, carilah kat kedai senseh. RM0.50 je sekeping...

Kalau nak cerita tentang bagaimana racun semut tu berfungsi, mau berjela-jela nanti!
Maka, lain kali la ye aku sambung...

P/s: ni aku nak tabur racun lagi, nak buat "jamuan" untuk "semut besar" yang selalu amik makanan atas meja aku tu!

5 comments:

Myself said...

hahaha..untuk semut besar kena bg racun besar.takut nnt tak luttt plakkk..

Linda said...

Taruk racun tikus la...hehe

Nizam.Ariff said...

Terima kasih kerana bagi tau awal2...

kalau tak... hmmm.........

Linda said...

Zam,
Ko tikus kecik yang reti mintak makanan...takpe
Ni ada tikus gigantic yang asyik larikan makanan aku walaupun aku kelaparan tahap nak mampus

secangkir madu merah said...

hati hati tabur racun tu takut2 semut besar yg berambut hitam termakan jadi mabuk lak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...