I Will Follow You...

Thursday, January 13, 2011

Update yang tak terupdate

Nama je tahun baru, tapi aku rasa tahun ni macam aku kurang bersemangat sikit nak memblog ni. Atau lebih tepat "aku dilanda penyakit malas menaip" ataupun "aku ketandusan idea".

Ketandusan ideakah aku?
Mungkin TIDAK... sebab idea aku selalunya mencurah-curah bila stuck dalam jam waktu balik kerja. Bila aku balik rumah dan mengadap My Lil Muhammad, maka secara tak langsungnya idea tu akan terus 'terbang'. Adeh, takkan aku nak menaip sambil driving! Bukan takat bahayakan diri sendiri je, orang keliling pun sama.
Moral of the story, pasni aku nak cakap & record je. Tangan tak boleh 'bekerja', tapi mulut boleh kan? Hehe

Bab yang penyakit M.A.L.A.S. tu... Hmm, ada la sikit2. Sebab aku rasa ada perkara lain yang lebih aku utamakan, cthnya main dengan anak (hilang segala penat dan stress). Cuma aku tengah adjust masa aku supaya lebih teratur dan terluang utk bersama family.

3 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

salamsss linda.....selamat thn baru:) rinduuu nak tgk wajah bb muhamad :)

Nizam.Ariff said...

Upah orang suh tuliskan.. amacam?

Linda said...

Mieja: aahla, lupa nak update tahun ni. Tgh blajo update guna hp, tu yg slow sket yu. Takpe, nanti linda letak gambo Muhammad banyak2 tau!

Nizam: aku upah Nizam Jr., bleh? Len kali nak wat kerja pun senang... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...