I Will Follow You...

Friday, September 3, 2010

5th Anniversary

sedar tak sedar dah 5 tahun di alam perkahwinan. yang bestnyer, ari tuh aku ingat tapi tak sempat prepare apa2 sebab sangat bz kat opis. lunch hour baru aku teringat aku tak message atau kol atau email etc.

so, a message was sent to him
"Happy 5th Anniversary Sayang..."

tak panjang, cukup ringkas sebab itu je yang sempat aku tulis dalam kesibukan kerja ari tuh.

replied by him
"hapy 2 u 2"

hohoho..juga sangat ringkas. ingat nak celeb kat mana2 tao macam malas je sebab bulan pose, baikla dok umah n pi terawih. bukan takde hari2 lain nak pi makan kan?

balik keje ari tuh, aku try balik awal sket. ermm..lucky me..seb baik sempat redah jem and reached pandan at 530pm..

am so touched......ada orang bagi bunga...huhuhuhu.....
tersengih2 si pemberi bunga cam kerang busuk!
arr..tak aci, tiru present yang aku bg kat dia on his bday...
anyway, thanks sayang...

mudah-mudahan perkahwinan kita diberkati selalu, dirahmati dengan limpah kurniaNya, dipermudahkan segala urusan...insya Allah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...