I Will Follow You...

Tuesday, December 6, 2011

Pureen Warehouse Sale 2011

Last Saturday aku "melawat" warehouse sale yang sekian lamanya aku tunggu.
Kali ni aku tak ambil gambar, sebab aku sorang-sorang.
Mana nak pegang handphone, mana nak pegang barang, mana nak pegang handbag!

Lil Muhammad aku tinggalkan kat rumah.
Tak nak lah aku seksa dia di tengah-tengah lautan manusia yang berketiak hangit, masam, tengik dsb!
Mujurlah aku dah set dalam kepala, apa yang nak dibeli.
Aku dah survey harga pasaran sebelum menyumbat barang-barang masuk dalam bakul.

Hasilnya...
1 beg plastik penuh pakaian budak (umur < 3 tahun sahaja ye, harga rata-rata RM1 dan RM3 sehelai)
4 maternity pad (20pcs each)

2 Pureen Dry5 Premium (48pcs each)
1 botol Pureen Clinzo (untuk blocked nose)
9 botol besar Dr Mist (yang ni memang aku tunggu!)
2 botol besar Head-to-Toe
4 pack besar baby wipes

1 manual pump (yang ni ada member pesan, aku dah belambak pump, nanti En Suami bising pulak)

2 pasang stokin
apa lagi yer...macam ada lagi tapi dah lupa pulak!

Jumlah keseluruhan = RM300 termasuk duit minyak (Pandan Indah-PJ-Pandan Indah), parking @ Quill (RM3).

Ikutkan hati, ada lagi yang aku nak borong. Dok mikior camne teman nak ngangkut semua tu gi parking, tu yang kensel tuh! Itupun dua kali ulang alik angkat barang ke parking... :p

Yang penting, aku puas hati!
Tahun depan, aku nak redah lagi!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...