I Will Follow You...

Thursday, December 22, 2011

Petang ini, aku LAPAR!
Lantas aku teringat, aiskrim yang aku beli ada dalam peti ais di pantry!

Aku offer sahabat di sebelah, "Nak biskut...cicah aiskrim?"
Tanpa berfikir panjang, biskut dalam drawer diambil rakus.
Aiskrim dalam cawan disapu dan ditenyeh seadanya dan dikatup dua.
Kemudian dia teringat, kalau dikatup biskut tu, aiskrim tu pula akan melimpah keluar.
Dibukanya kembali...
Ngap! Sekeping biskut langsai di dalam mulutnya.
Tinggal sekeping lagi.
Eh, belum ambil gambar la!!!

Jom makan biskut!

9 comments:

sudipVSsenduk said...

belum pernah cuba, biasa dgn roti je, menarik & tertarik!

Nizam.Ariff said...

pesal tak tinggalkan sikit kat aku..?

aza ni said...

try dengan wafer.....
dah...
ok

try dgn roti canai umur 6 jam

dah...terbaek..

Linda said...

sVs
Sodap! Tapi kena cari biskut kering, baru sodap!

Aeron
Limaploh sen satu scoop! Baru aku bagi...

Azani
Roti canai 6 jam? Camno tu?

Nizam.Ariff said...

Huh! Mahallll...

Aku curi je la.. ko bukan tau pun.

tasekM said...

bukan tangan nizam ke tu...?

Linda said...

aeron,
curi la...aku tak tau, buncit perut ko nanti...hikhik

tM
tak kose aku snap gambo tangan dia manjang eh... :p

secangkir madu merah said...

jgn kasi muka dgn si aeron tu.. org tak kasi nak ugut curi lak.. biar dia sakit perut terberak2 kalu curi makan..

sedap juga makan biskut dgn aiskrim kan? klu dah lapar macam2 idea dtg..

Linda said...

kak yatie,
aeron membebel...napa orang dengki kat dia...haha

pasni nak buat milo ais taruk aiskrim la pulak. ala-ala float gitu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...