I Will Follow You...

Saturday, January 21, 2012

Tik Tok Tik Tok...

Hari berganti hari Minggu berganti minggu Bulan berganti bulan Pejam celik pejam celil Tak terasa pun masa berlalu Sebab ia pergi terlalu pantas! Renung balik masa yang dah berlalu pergi... Apa kebaikan yang dah aku lakukan? Apa kesilapan yang dah aku perbaiki? Apa pembaharuan yang telah aku laksanakan? Dan, Apa yang bakal aku hadapi masa depan? Gentarkah aku? Tabahkah aku? Bersediakah aku? Hari ini, Aku menarik nafas dalam. Dalam sedalamnya. Hari ini, Aku persiapkan minda dan fizikal. Aku perkukuhkan perasaan. Supaya aku tidak tersungkur. Kala aku melangkah esok. Doakan aku tabah!

1 comment:

Nizam.Ariff said...

tarik nafas.. hembussssss

tarikkkkkkkkk..... tahannnnn...
.
.
.
.
.
.
tahannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.....
.
.
.
.
hembusssssss......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...