I Will Follow You...

Monday, January 16, 2012

Gila CD!

Ini bukan CD Compact Disc ye, tapi CD Cloth Diaper!

Dulu aku gila BP. Bukan Blood Pressure, tapi sila cari sendiri la ye.

Sekarang kegilaan aku hanya pada CD.

Dulu mungkin aku tak reti nak guna, maka aku buat endah tak endah.

Tapi bila CD ni menampakkan keberhasilan dari segi kewangan, aku jadi gila!

Seronoknya bila bershopping, aku dah tak pedulikan harga DD (Disposable Diapers).

Seronoknya bila aku dah tak perlu angkut berbeg-beg DD Huggies Dry Comfort dan berebut-rebut cari stok murah.

Hari ini, CD aku sampai lagi.


Setakat ini, yang termurah aku jumpa namun kualiti tetap setanding yang mahal dan berjenama. Bukan aku suka-suka nak promote, tapi untuk mama-mama di luar sana, yang tak ada lebihan bajet untuk beli CD yang mahal-mahal, aku boleh rekomen www.gifts-h.com.

Tapi untuk Lil Muhammad, colour very limited. Lagipun aku tak nak la dia pakai yang flowery-flowery sangat kan.

Yang penting, balik nanti aku nak kena pre-wash semua CD ni.

*maaflah sahabat-sahabat blogger yang tak berminat dengan perihal CD-CD ni yer...hal orang pompuan ngan hal mak-mak je nih!

3 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

wahhh bestnya ada mcm2 kaler:):)

secangkir madu merah said...

kaler pink ada?

Linda said...

kak mieja,
best sgt2!...dulu pakai yang plain ngan snap button je. sbb dulu velcro dgn printed baru nak masuk market...
ni bersemangat nak fully berCD nih.

kak yatie,
pink ada!
tapi, takdela beli untuk Lil Muhammad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...