Ada ke produk nak kurus dan turunkan berat badan dengan mudah?
Bagus ke turun berat badan dengan cepat?
Macam mana saya nak kurus dengan cepat?
Ohhh...semua ni berlegar di kepala saya suatu masa dulu.
Sekarang tidak lagi bila saya FAHAM KONSEP untuk turunkan berat badan dan dapatkan berat idaman dengan cara yang ideal dan selamat.
Pernah saya tulis dalam blog ni tentang konsep sebenar nak kurus di sini.
Sentiasa ingat:
3 Langkah kurus --> 3B
Langkah #1 - Burn Your Fat! / Bakar Lemak
Pengambilan Lecithin atau Omega dapat membantu untuk membakar serta mengemulsi lemak-lemak degil dalam badan kita. Tetapi jangan biarkan lelemak ini tersimpan dalam badan! Pastikan lemak ini di bawa keluar dari tubuh badan kita.
Langkah #2 - Bring it out! / Buang toksik
Ahah! Setelah lelemak jahat tu dah dipecah-pecahkan, dah dibakorkan, dah diceraikan, tiba masa kita keluarkan ia dari tubuh badan kita dengan pengambilan HerbLax atau Alfalfa. Proses pengeluaran ini mungkin melalui pelbagai cara seperti melalui najis, peluh dan air kencing. Pastikan pengambilan air yang secukupnya bagi memudahkan proses perkumuhan ini tau!
Langkah #3 - Build Your Muscle! / Bina Otot
Selepas lemak dah kena bakor, dah dibawa keluar dari badan, pastikan otot-otot kembali tegang dan padat. Pengambilan ESP atau Cinch sememangnya dapat membantu untuk membina semula otot-otot yang dah mula menggeleber ni haa..
Hah! Mahal ke produk ni?
Kami akan membantu anda menyesuaikan produk yang bersesuaian dengan bajet dan target pengurusan berat badan anda.
Linda
0129401604
fb.com/SihatDenganSaya
Aku mencorat dan mencoret, apa di sekeliling, apa dialami, apa dirasa, apa yang aku suka...
Thursday, March 6, 2014
Cara kurus paling mudah...Ada ke?
Labels:
ALFALFA,
CINCH,
ESP,
HERBLAX,
LECITHIN,
OMEGA GUARD,
SET KURUS,
TIPS KECANTIKAN,
TIPS KURUS
Wednesday, March 5, 2014
Perbandingan Lecithin Shaklee dengan Jenama XXX
Ada seorang pelanggan yang guna satu jenama suplemen ni.
Dia nak beli Alfalfa dengan saya, dan tanya samada boleh gandingkan dengan produk tersebut.
Tetapi Lecithin dari jenama XXX ni dalam bentuk tablets, bukan softgel.
Serta kandungannya pun tak sama, maka tak adil sekiranya saya bandingkan epal dengan limau, ye tak?
Maka, yang dapat saya bantu di sini hanyalah sekadar perbandingan dan tiada keputusan mengatakan yang mana lebih bagus.
Saya tak komen, Lecithin Shaklee paling bagus, atau jenama XXX lebih bagus.
Saya cuma buat perbandingan.
Perbandingan tentang harga suplemen mana yang lebih murah.
--> Anda buat keputusan sendiri...
Perbandingan tentang suplemen mana lebih bagus?
--> Anda tengok kandungan suplemen dan buat keputusan sendiri...
Kenapa saya tak buat perbandingan ini dengan produk dari jenama lain?
Kebanyakan Lecithin yang dijual secara pukal di pasaran adalah bersifat sintetik atau semi sintetik.
Namun kedua-dua produk di atas masing-masing menggunakan produk organik dan semulajadi.
Yang paling penting, saya buat perbandingan ini pada asasnya diminta oleh pelanggan sendiri.
Apa kelebihan Lecithin ni sampai selalu sangat habis stok di pasaran?
Boleh lihat di sini untuk bacaan lanjut dan menggemparkan.
Alhamdulillah, pelanggan saya pun dah beli Alfalfa dengan saya, dan terus jadi ahli seumur hidup hanya dengan RM75 sahaja.
Nak jadi ahli?
Nak menikmati harga ahli yang super duper special?
Nak join group kami yang beri konsultasi serta panduan secara percuma?
Jom!
Mulakan tindakan anda dengan menghubungi saya sekarang.
Linda
0129401604
fb.com/SihatDenganSaya
Dia nak beli Alfalfa dengan saya, dan tanya samada boleh gandingkan dengan produk tersebut.
Tetapi Lecithin dari jenama XXX ni dalam bentuk tablets, bukan softgel.
Serta kandungannya pun tak sama, maka tak adil sekiranya saya bandingkan epal dengan limau, ye tak?
Maka, yang dapat saya bantu di sini hanyalah sekadar perbandingan dan tiada keputusan mengatakan yang mana lebih bagus.
Lecithin Shaklee vs XXX Lecithin-E
Kategori | Shaklee Lecithin | XXX Lecithin-E |
Kandungan Nutrisi | 518mg Lecithin 80mg kolin 48mg inositol | 150mg Lecithin 20.6mg Vitamin E (25 I.U.) |
Harga (Bukan Ahli) | RM52.50 (180 softgels) | RM80 (150 tablets) RM130 (270 tablets) |
Cadangan Aturan Makan | 4-6 biji sehari | 2 biji sehari |
Anggaran Penggunaan | 45-60 hari | 75 hari (150 tablets) 135 hari (270 tablets) |
Saya tak komen, Lecithin Shaklee paling bagus, atau jenama XXX lebih bagus.
Saya cuma buat perbandingan.
Perbandingan tentang harga suplemen mana yang lebih murah.
--> Anda buat keputusan sendiri...
Perbandingan tentang suplemen mana lebih bagus?
--> Anda tengok kandungan suplemen dan buat keputusan sendiri...
Kenapa saya tak buat perbandingan ini dengan produk dari jenama lain?
Kebanyakan Lecithin yang dijual secara pukal di pasaran adalah bersifat sintetik atau semi sintetik.
Namun kedua-dua produk di atas masing-masing menggunakan produk organik dan semulajadi.
Yang paling penting, saya buat perbandingan ini pada asasnya diminta oleh pelanggan sendiri.
Apa kelebihan Lecithin ni sampai selalu sangat habis stok di pasaran?
Boleh lihat di sini untuk bacaan lanjut dan menggemparkan.
Alhamdulillah, pelanggan saya pun dah beli Alfalfa dengan saya, dan terus jadi ahli seumur hidup hanya dengan RM75 sahaja.
Nak jadi ahli?
Nak menikmati harga ahli yang super duper special?
Nak join group kami yang beri konsultasi serta panduan secara percuma?
Jom!
Mulakan tindakan anda dengan menghubungi saya sekarang.
Linda
0129401604
fb.com/SihatDenganSaya
Labels:
ALFALFA,
LECITHIN,
PERBANDINGAN SUPLEMEN SHAKLEE,
SET KURUS
Lagi-lagi ESP!
Jus Mangga + ESP
Kali terakhir ada promo ESP dgn harga runtuh ialah pada bulan Oktober 2012. Selepas 17 bulan barulah promo ESP datang lagi.
Rugi woo kalau lepaskan peluang keemasan ni!
*Beli 6 percuma 1
*Percuma Keahlian Seumur Hidup
*Percuma kulit cantik dan bebas dari kusam selama 7 bulan!
*Sapa nak kurus, inilah masanya nak grab ESP yang kaw-kaw murah tau!
Boleh hubungi saya untuk pesanan dan maklum lanjut.
Linda
sihatdengansaya.blogspot.com
**psst...kalau jadi member, laaaaaaaagiii murah tau!
Jom tanya saya sekarang :)
Labels:
ESP,
resipi ESP,
SARAPAN SIHAT,
TIPS KECANTIKAN,
TIPS KESIHATAN,
TIPS KURUS
Wednesday, February 26, 2014
Saiz Vitamin Shaklee
Dalam kesibukan menyusun dan membungkus order hari ini, terdetik di hari nak buat perbandingan saiz vitamin Shaklee.
Banyak kali juga terima email dan terima message di fb, bertanyakan saiz vitamin ni. Maklumlah, tak semua suka nak telan-telan vitamin yang boleh jolok tekak nih.
Linda dah buatkan perbandingan dengan duit seposen yang lama tu. Walaupun ada di antaranya nampak besar, jangan risau!
Contohnya VitaLea, walaupun besar, dia cepat larut sebab ciri-ciri organik dan bahan semulajadi yang terkandung di dalam ya membuatkan keterbolehlarutan yang agak tinggi.
OmegaGuard pula, boleh dikunyah begitu saja, rasanya pun manis cuma agak berbau hanyir sikit. Anak linda pun kunyah macam tu aje.
Alfalfa, jumlah pengambilan ada yang lebih dari 1 biji. Jangan risau, laritkan dalam air panas, anda dapat ala-ala teh herba gitu! Kunyah buat kudap-kudapan pun boleh.
Selamat makan vitamin tau darling semua!
Linda
Jom Packing Vitamin!
Pukul 1 pagi...
Dah lama tak packing vitamin, sebab kebiasaannya SHAKLEE akan buat penghantaran terus kepada pelanggan. Tapi kali ni kena packing sendiri sebab kebanyakannya COD atau mix dengan set bajet.
Tengok Vitalea saya!
Bertingkek-tingkek!
Alhamdulillah...mana nak dapat multivitamin tertua dan terlaris hanya dengan RM15 aje sebulan?
*HALAL, berdaftar dengan KKM pulak tu!
Siapa nak lagi, sila angkat tangan ok!
Promosi harga kasih sayang hanya tinggal 3 hari aje!!!
Linda
fb.com/SihatDenganSaya
Subscribe to:
Posts (Atom)


