I Will Follow You...

Tuesday, November 11, 2014

Menyampah Betul Dengan PenMerah [dot]com

Kali pertama aku ok lagi.
Kali kedua aku naik hangin.
Kali seterusnya naik hantu jawabnya la kan!

Bukan sekali PenMerah copy paste status facebook aku.
Dah la copy paste, tak bagi kredit satu hal.
Sebarkan berita palsu satu hal.
Aku dah suruh delete pun tak nak delete.

Siap lah.
Cerita tu dah masuk balai.
Kalau korang sebarkan lagi, silap haribulan korang pun dikira bersubahat.
Mujur aku dah hide status aku tu.

PenMerah.
Bukan sekali dua ko copypaste cerita kitorang.
Adakala aku rasa dah glamour macam Rozita Che Wan dan Zain Saidin dapat baby pulak!

Asyik-asyik korang nak stalk aku.
Asyik-asyik curi cerita hangat aku.
Apalah!
Tak ada kredibiliti langsung!

Kawan-kawan aku pun dah ramai terkena dengan ko.
Kesian la weh.
Taula korang nak naikkan rating LIKERS Page korang tapi malu la sikit.

Esok-esok ko merangkak la cari aku kat akhirat tau!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...