I Will Follow You...

Saturday, July 20, 2013

KAMISAH AHMAD @ AMIE ni penipu kah?

ok...

sms tak balas
call tak angkat
pm fb tak jawab

barang aku value rm5K lesap...

haih...

dulu buat cosway
sekarang jual insuran AIA

penipu ke kau nih?

https://www.facebook.com/amie.luvya
https://www.facebook.com/azharulazmirazman




hari ni dia kata dia letak barang aku depan rumah, dan dia ada amik gambar aku tengok barang depan rumah...

erm...yang aku nampak ada plastik yang selalu org tumpang letak sampah tepi rumah aku, so aku pun tak pasti itu sampah ke tak kan

lagipun aku pun tak acknowledge ada terima barang ke tak...

sapa ada berurusn dengan dia, berhati-hatilah ye...

2 comments:

secangkir madu merah said...

Subhanallah.. tengok dari rupa tak sangka plak buat naya kat org cam tu ya.. banyaklah plak tu amaun nya..
Awak tak sepatutnya percaya dgn org yg tak dikenali.. tak apalah, tak ada rezeki dan jadikan apa yg berlaku sebagai teladan di masa depan.. akak mengingatkan diri sendiri juga..

Linda said...

entahlah akak, mmg frust gila. dulu saya berani amik sbb kedai dia belakang rumah saya je, lepas kitorang register dengan dia, saya cari kat kedai cosway tu, rupa-rupanya dia dah letgo kat orang lain...hangin betul satu badan rasanya...bila saya kata nak repot polis baru nak reply msg, alih-alih campak barang kat depan rumah. saya tak acknowledge pun receive ke tak, barang dah expired pulak tu, cukup ke tak kuantiti pun saya tak tau...

susah org melayu camni...

takpelah, benda nak jadi...cuma hati-hatilah bila berurusan dengan orang2 yang suka tanam tebu di bibir... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...