I Will Follow You...

Sunday, February 26, 2012

Supermak at Home!

Day 10,
En Suami takde, gotta do all things alone. Cooking, laundry, suap Lil Muhammad (which usually take hours!), buat stock EBM (bila stress, collection pun kurang, dang!)

I really need a whole body massage, badan dah kaw-kaw sakit. Stokin entah ke mana, seluar ngan lengan baju dah tahap sinsing nak ke sawah.

Today, dok google cari local maid (which what i did dari dulu sampai skrg). Phew, nasib baik aku tak register kat satuwebsite ni. Scammer rupanya! Dah ramai yang kena, lepas bayar terus senyap. Sapa-sapa yang mencari u, be careful with www.oranggaji.com.

Duh, lagi 2 minggu macam ni confirm aku tak bernyawa dah :(

Sent from my iPhone

2 comments:

Nizam.Ariff said...

aritu bukan dah dapat local ka?

Linda said...

Dah dapat, dah diberhentikan bulan 11 hari tu.
Sebab banyak sangat songeh, bila kita pesan kerja apa yang nak dibuat untuk hari tu, dia leh kata, "tak perlu beritau,saya taw kerja saya"
Pastu tak buat! Rimas aku dibuatnya. Gaji nak sampai rm750!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...