I Will Follow You...

Thursday, February 9, 2012

Aku nak bercuti sekejap...blog akan penuh dengan spider web!

C.U.T.I.

Memang dah beberapa hari ni aku tak update blog.

Puncanya;
1. Sibuk dengan kelas
2. Sibuk dengan exam (walaupun exam kantoi!!! Arghhhh!!!)
3. Jari jemari kebas ya amat, kata doktor urat aku bersimpul dan tersepit, huh!
4. Aku cuba luangkan masa dengan Lil Muhammad
5. Rumah tak ada air, terpaksa berebut air pada waktu-waktu tertentu sampai aku kepenatan sangat
6. Tak ada idea
7. Bila ada idea, tak larat bukak laptop
8. Bila tak larat bukak laptop, jari jemari sakit nak update kat handphone
9. Banyak nak setel kerja-kerja rumah
10. Memang saja bagi alasan...ahaks!

Maka dengan itu, aku menyusun jari jemari yang kebas ini dan memohon maaf andai kata tak sempat mengupdate dan tak sempat menyinggah di blog kawan-kawan.

Sampai jumpa lagi, InsyaAllah aku buat comeback lepas aku berCUTI nanti okey?

4 comments:

kucingorengemok said...

selamat maju jaya (bercuti pun kena maju jaya!) :)

tasekM said...

hah.
berapa tahun nk cuti ni beb..?

Nizam.Ariff said...

Ok beb, jaga diri dan keluarga baik2. jaga kesihatan, itu penting. Aku akan jagakan meja dan kerusi ko kat sini sehinggalah kita semua ke sinun nanti...

Aku minta maaf segala salah silap dan aku minta halalkan segala makan minum dan yang terambil milik. dan aku juga berbuat begitu terhadap kamu.

Wassalam.

Linda said...

KOG
Tq...dlm bercuti nanti mungkin aku g lawat bangunan pejabat ko utk re-sit exam yang aku kantoi :p... (rasanyalaaaa)

TM,
Tak lama, pejam celik nanti aku ada balik...

Aeron,
Terima kasih. Aku dah pack barang2 dlm kotak bwh meja. Dlm drawer aku cuma ada biskut. Ko tolong "selesaikan" nanti ye. Akubpun mintak maaf, halal makan minum...doakan aku la yer ;)
(mode:masih speechless dgn berita yg br aku terima kejap tadi)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...