I Will Follow You...

Thursday, July 28, 2011

Nak Bisnes?


Tekan Enter



Belek dan belek lagi.

FH dah berjaya jual sofa Fella Designnya tadi.

Aku?
Nak beli atau nak jual?

Yang nak jual, barangnya belum aku collect dari Ipoh.
Yang nak beli, mana duitnya???

Daripada aku belek barang-barang mengarut, baiklah aku cari sesuatu yang bermakna.
Pilih option dan Enter!

Hmm, aku rasa macam nak bukak spa.
Angan-angan kosong kah?
Intai poket, ada singgit.
Mana cukup nak beli kedai dik non!

Kalau main kutu RM1000 sebulan, cukup 12 pusingan aku dah boleh beli sebijik.
Upah pekerja?
Misc charges?
Company registration?
Risk Register?
Risk Management Strategy?
Business Case?

Arrr…
Pening.
Lain kali pikir.

2 comments:

secangkir madu merah said...

mulakan sesuatu dgn angan2 dulu... insyaAllah berkat usaha siapa tahu.. hehhehhehehe...

Linda said...

insyaAllah...

berangan macam mak datin dah ni kak.
hihi

nanti saya buat "Blogger's loyalty program".
So sapa nak discount kena banyak comment kat blog saya...
boleh gitu?

angan je nih... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...